söndag

i fredags bar det iväg till stockholm, fick åka värsta snyggaste tåget! dubbeldäckare, det var helt awesome! Avatar var asbra! Borde ses av alla. Åkte efter bion hem till Matildas bror där vi sov. Somnade inte förns efter två? upp vid åtta igen, fixade oss och åt frukost, åkte in till stan och shoppade! gick och satte oss och fikade innan tåget gick, jätte mysigt! sen gick vi till tåget, inte alls lika häftigt som det tåget dit :( måste bara berätta om när jag skulle gå på toa! haha, till toan så var det en dragdörr och tåget åkte i en liten uppförsbacke så jag var tvungen att dra dörren som ni förstår lutade, men sen så ska jag säga något till matilda och emelie och stannar mellan väggen och dörren, och då stannar tåget och dörren kommer i världens fart och mosar mig, haha! shit vad vi skrattade. kom till hallsberg halv tio och åkte direkt hem till mattis<3 lägger in bilder på kläderna nu, andra bilder kommer senare. Imorgon är det skola, efter skolan så ska jag klippa mig, äntligen, det behövs! Sen tar jag bussen hem till mattias älskling som fyller år imorgon! grattis hunny ♥ Imorgon har jag prov i biologi med, hoppas jag kan det ;) haha. inte orkat plugga mycket men känns bra. puss.

(dåliga cambilder)


kjol, ginatricot 99:-  skinnpaj, hm 299:-


Kavaj, hm 199:-  klänning, nelly.com 299:-


Hängslen, hm 69.50  Jeans, ginatricot 199:-


Jacka, Att 299:-

Kommentarer
Postat av: l

fan vad snygggggt då :D sista bilden, sån vill jag med ha ;o<3

2010-03-08 @ 17:06:47
URL: http://llisssa.blogg.se/
Postat av: matilda

så snyggt :D <3

2010-03-08 @ 17:20:59
URL: http://mattulda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0