fysiklektioner (Y)

så här mycket tycker jag om fysik!!!

 














fyfan för fysik!


mår halvbra just nu. linn får mig att hålla mig uppe! så totalt förvirrad, så totalt misslyckad.
fysik prov på onsdag, jag kan ingentiiiiing!  so prov torsdag, samma där typ.
tjejerna får mig iallafall att orka skolan, även om det kan bli jäkligt jobbigt. 
imorgon kommer sofia och felicia, skönt att träffa dom<3 sen kommer torgny och rosie på lördag. och mer får vi väl se. andrahandsvalet typ! pussss





Kommentarer
Postat av: matilda

äsch, det blir fint clara :) du får sova ut och bara koppla bort från allt. och nesch, inget andrahandsval här inte! <3

2010-01-22 @ 17:03:01
Postat av: anna

jag känner mig lika förvirrad! usch.

och håller med matilda :)

2010-01-22 @ 21:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0