<3

helgen har vart great! åkte till örebro i fredags och träffade linn, stressade på stan som vanligt ;) sen bio, snabba cash. var sådär. sen gick vi och åt pizza och sen gick jag och mötte emelie och peter och hem till dom och kollade på tv och så. Nästa dag gick vi upp tidigt :( haha, för att åka ut till marieberg, stress till bussen då med! haha.
var iallafall väldigt trevligt, blev en kort svart pennkjol, plånbok, halsband,ring, fondation puder och skor :D
sen åkte jag hem och åkte nästan direkt till mattias, mys hela kvällen och dagen sen hem och försökte städa ;) gick ju sådär haha.     idag var det skola igen, funkade. roligt på idrotten ;) vem är kingen? :D hahah
bakade en sockerkaka när jag kom hem och sen kom matilda och sen bort och tränade, skönt :D
nu ska jag snart sova,  sov skit dåligt i natt! usch.

inte värst roligt inlägg! haha pussssss
jag är så glad!

jag älskar mattias pettersson med hela mitt hjärta<3


Kommentarer
Postat av: lisa

ni är så söta tsm. puss på clarasakning <3<3<3

2010-01-19 @ 21:25:27
URL: http://llisssa.blogg.se/
Postat av: lisa

saknar dig med cläry :( <3

2010-01-20 @ 22:02:06
URL: http://llisssa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0