comeback?

Halloj Halloj! ett tag sen jag bloggade ;) tänkte att jag kanske skulle börja igen? sagt så några gånger, men nästa dag ger jag upp, haha! jag får se hur det går den här gången!
sportlov nu iallafall, gud vad det var längtat! var ju tänkt att åka till stockholm i måndags men all denna jäkla snö ska ju ställa till allt! så i stället blev det att träffa mattis ♥ sov hos honom till igår då mamma kom och "tvingade" ut mig i spåret för att åka skidor. Njöt kan man ju inte säga att jag gjorde! haha. när vi kom hem så bastade vi. jätte skönt, satt i flera timmar och jobbade med min scrapbook. idag vaknade jag rätt tidigt, gick ner och jobbade lite till med scrapbooken ;) har också bakat kolakakor och haft mormor på besök, mamma och jag har bakat bullar som nu håller på att grädas :)  imorgono ska jag och mamma in till örebro om vädret tillåter!  få lätta lite på shoppingsuget! troligtvis följer felicia med och sover här.  På lördag ska jag med mattis och hans familj till örebro och äta kina mat och sen bowla. mys<3  på södag ska familjen kanske åka och simma, och vips är sportlovet över! sorgligt att allt ska gå så fort. är så extremt trött på skolan nu så det är inte sant, just nu orkar jag inte bry mig så värst mycket längre. flera nationella prov kvar att göra och det jäkla so arbetet som ska vara klart i veckan! JAG-ORKAR-INTE.
men bara att blicka framåt, till påsklovet, eller för mig torsdagen innan, för då åker vi till branäs. och älskling ska med så kommer bli helmys<3   ska snart bort och träna två timmar, core och step-up. inte tränat den här veckan så det behövs!  vi får se om jag hör av mig imorgon ;) hahah. önska mig lycka till! puss

dom nya!



    

   

  


Kommentarer
Postat av: matilda

skitsnygga :D



och det är bra att du börjat blogga igen! hoppas vi kommer iväg till sthlm snart :o

och du måste lägga upp bilder på det du shoppar :D <3

2010-02-26 @ 12:24:22
URL: http://mattulda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0