10 augusti

Hallo!
Jobbar idag igen. Mattias kom till mig i söndags, mamma och casper hade varit ute och plockat kantareller så blev kantarellmacka på kvällen, igår var det regn så vi var inne och mös hela dagen, hihi. Igår när jag skulle gå och lägga mig så satt det en jätte stor spindel på min gardin! jätte snuskig.
Imorgon ska jag vara med my hanna och lisa. på torsdag har jag namnsadag På fredag kanske jag och farmor ska in till örebro och på lördag får vi gäster, felicia ska nog sova hos oss i helgen<3 och på söndag ska vi på middag på stjernsund. nästa vecka ska vi åka på mässa i jönköping torsdag eller fredag och den 23 börjar jag skolan, den 26 ska jag kanske klippa mig och en vecka i september kanske vi ska åka till mallorca. den 23-26 oktober ska jag och mamma åka till london, bokat och klart!

när jag kommer hem ska jag dammsuga mitt rum, måste vekligen göra det nu, sen ska jag göra inpackning, ansiktsmask och måla naglarna!


Kommentarer
Postat av: matilda

fyyy vilken äcklig! och vad kul att london nu är bokat :D då har du nåt att längta till också!

du verkar för övrigt ha fullt upp i ditt liv ;)

2010-08-10 @ 16:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0