6 augusti

jobbar idag med! vääldigt segt idag och bara längtar efter att klockan ska bli ett.
ska jobba till sju idag, usch! 
igår kom emelie sofia och felicia, dom var med mig här på jobbet och så åkte vi hem och där var mormor och morfar åsa och albin och sen kom farmor och farfar så blev väldigt mycket folk. och felicia sa "nu kan vi ju låtsas att det är kalas!" haha, gullet.  Emelie tobias och felicia kommer imorgon igen, eller emelie en stund och sofia kommer på kvällen.

saknar min mattias så mycket, han kom in en snabbis för en halv  timma sen och jag spricker av längtan efter att träffa honom igen, kanske ikväll, kanske imorgon<3

blir inge london för mig i sommar, så hoppas jag får med mig någon för att shoppa i stockholm, hoppas emma kan<3 shoppade en gång i visby och då hittade jag bara en tröja, spritter i mig!

ikväll ska vi göra världens godaste paj! fick den av farmor igår och jag dör. vill-ha-nu!

pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0