4 augusti

hallo!
idag har jag jobbat, när jag kom hem så började jag städa/träna/ansiktsmask, haha!
jag älskar att ha en ansiktsmask på medans jag städar, funkar för mig när det är segt ;)

imorgon kommer sofia, felicia och emelie! om bror och peter följer med vet jag inte.
Men hur kul som helst, saknar dom så jag spricker.<3

i helgen ska jag jobba extra mycket, är antikmarknad här i stan så passar på att ha extra öppet :)
på lördag hoppas jag på att få träffa mattias<3 eller iallafall i helgen<3

inte långt kvar tills skolan börjar, så sjukt nervös! önskar jag får komma iväg till london och höst shoppa innan med. Har ju varit sagt så sen i april men inget blir som man tror. Måste beställa klipptid imorgon, kom ihåg!

nu ska jag börja göra mig i ordning för att sova. eller försöka iallafall,
inte hunnit dammsuga men det får vänta till imorgon, får göra det på min lunchrast ;)

pusss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0