15 augusti

mamma och pappas bröllopsdag idag, 6 år. Grattis :)

Varit ute till stjernsund idag. där dom gifte sig, åt lunchbuffe och gick en guidad tur på slottet,
mattias ringde förut och frågade om jag ville med honom hem, och självklart så sitter och väntar på honom nu! :)
Ska jobba imorgon eftermiddag, och sen ska vi åka och kolla på hund :) äntligen.
Felicia har sovit här hela helgen, k r ä v a n d e,  ja. Haha, men hon är så söt så det är okej ;)
var ute till koviken igår och solade och badade. Eller jag badade inte, varför bada när det är kallt, inte ens skönt!

Skulle bara önska alla som börjar skolan imorgon lycka till,  för mig är det nu sommarlovet börjar ;) hahah, nej. Men mässa på torsdag tror jag, sen inget planerat. 

puss!

Kommentarer
Postat av: lisa

tack :D

2010-08-16 @ 15:31:45
URL: http://llisssa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0